TRÖTT!

Usch vad jag är trött idag, eller egentligen har jag varit trött hela denna vecka. Man blir ju inte precis piggare av detta väder då det bara regnar och är mulet hela tiden. Var är snön? Ska bli så SKÖNT att få vara ledig 2 hela dagar! Ska njuta av att få sova länge! :) Har inga speciella planer heller för dagarna som kommer så det är skönt det också.

Nu är alla väggarna grundmålade inne i huset. Såg ut som om de ska börja lägga upp mera takpanel på vinden nu snart, Johnny höll på och satte upp kopparna för spottarna i taket. Finns väl inte så mycket för mig att göra inne i huset just nu då...men jag tycker ju nog att jag har jobbat färdigt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0