Loppisbesök och Tuuri

Då var man hemma från Tuuri. Tog hela dagen! :) Vi for 10 hemifrån men for först via två loppis i Seinäjoki, där hittade jag en fin plåtburk.



Åt en varsin smaskig pizza direkt vi kom till Tuuri. Sen gick vi igenom butiken i lugn och ro. Hittade nog en del julklappar, köpte faktiskt inte så mycket onödigt åt mig själv, mest saker som jag behövde som dammsugarpåsar, bakplåtspapper och liknande.


Det här hjärtat behövde jag väl inte, men passar nog bra på dörren.

Pratade just med Johnny som är i Stockholm. Han satt och väntade på att Rihannas konsert ska börja. Jag är ju inte det alls avundsjuk, bara LITE, eller ganska så MYCKET egentligen. Får se nu om konserten blir av, gårdagens konsert i Malmö hade inhiberats pga sjukdom, men just nu såg det nog ut som om konserten blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0