Ljusare hår

Blev så bråttom idag då jag skulle till frissan till 10.30. Jag hade ju tänkt att vi skulle fara och se på tapeterna efter frissan, men vissa andra tyckte vi skulle fara före, så blev lite stressigt då.

Blev nog nöjd med resultatet. Ljusare! Tyvärr var mitt hår så slitet i topparna så hon måste klippa bort ganska mycket på längden, men det växer ju ut igen. :) Borde nog klippa håret lite oftare så kanske det inte skulle bli så slitet, senast jag var till frissan var ju i maj...


Här är en liten smyg titt på hur det blev.

Topparna blev inte lika ljusa som mitt uppe på huvudet, men det kunde de inte bli heller sa frissan då topparna från förr också var mörkare. Nästa gång jag färgar håret borde topparna dock bli samma färg. Är ju inte så stor skillnad på färgen, så det stör inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0