Köttbullar

Johnny kom nog sig hem igår. Äntligen! :) Men nån present fick jag inte, ja om man inte räknar en t-skjorta med Rihanna på som han hade hittat i hotell korridoren. Tyvärr var den för liten för oss båda, men ett minne är den ju i alla fall.

Har jobbat 7-15 idag. Fick veta att jag inte slipper på kurs till Tammerfors om två veckor. :/ Bara 2 från oss fick fara, ganska dumt egentligen då det en gång var en kurs som handlade om gravt handikappade.

Håller på och steker köttbullar nu, hade tänkt laga köttfärslimpa, men blev köttbullar. Men tror nog jag lagar biffar av resten av köttfärsen, är så svårt att veta när köttbullarna är färdiga utan att behöva skära dem mitt i tu.


Molly ville knappt gå ut då jag kom hem fast hon varit inne hela dagen, men till sist gick nog nog ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0