Jobbat natt 1 av 2

Är hemma efter att ha jobbat natt, har en natt till. Känns som man är på jobbet i flera dygn då man har dubbelnatt mitt i veckan. Då jag har dubbelnatt på helgen så gör jag ju något vettigt på dan också då Johnny också är hemma. Mitt i veckan sitter jag nästan bara och väntar att jag måste fara på jobb igen. Ser dock framemot att få vara ledig från kl.7 imorgon bitti tills kl.16 på måndag. :)

Känner mig inte så pigg o kry idag, har förkylning i kroppen och dessutom har jag hög puls igen. Ska nog bara ta det lugnt idag, vila så jag orkar en natt till. Kan hända att jag går till skogs och plockar lite mossa att sätta mellan fönstren inne i huset. Tänker laga lite julfint till lilla jul med lite mossa och kanske nån tomte mellan fönstren, får se vad det blir till :).

Men först av allt ska jag nog lägga mig ner på soffan och se på något bra på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0