Fredagsplaner

Är ledig idag också, jobbar 7-14 imorgon och är ledig söndag :). Idag ska jag ta mig till gymmet har jag tänkt, börjar vara dags, får se om jag hinner. Har ju "mycket viktigare" saker att göra, som att fara till loppis t.ex. :). Måste också in via Vasa Färg och fråga några saker, hitta en födelsedagspresent samt köpa några skarvsladdar. Så sitter och funderar nu hur länge allt det där tar som jag ska göra, för 16.30 måste allt vara gjort då jag ska på bio med Anne och se på "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1". Hoppas filmen är bra!


Kommentarer
Postat av: malena

Fina stjärnor! Jag är på jakt efter något liknande. Var har du köpt dem?

2011-11-25 @ 15:52:20
Postat av: Caroline

Köpte dem på Clas Ohlsson, 14,90/st. Fanns mindre billigare också.

2011-11-25 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0