Mina inköp från Stockholmsresan

Köpte inte så mycket i Stockholm. Köpte bara det som jag skulle ha. Ingen av oss var speciellt intresserad av att shoppa kläder, var nog in i nån klädbutik, men ingen köpte något. Mitt främsta mål var ju att köpa två lampskärmar och det gjorde jag! :)



Äntligen har jag dessa i min ägo! Som jag har sökt efter ett par prisvärda skärmar! Nu återstår dock bara att hitta passliga lampfötter!


Köpte dessa också. Ska ha dem på en öppen hylla i köket sedan. Köpte bara 3 st men får köpa flera i sommar då vi far till Sverige igen.

Annars blev det inte så många andra köp i Stockholm, bara nån småsak som läppglans o dylikt. Resten av våra pengar gick åt till att besöka toaletter...ja nästan resten av pengarna iaf :) Kostade ju 10kr per person och gång man skulle gå på wc, och vi gick nog ganska många gånger under de 11-12 timmarna vi var i Stockholm! :)


Mia hittade en bra parfym på båten som doftade sååå gott, så jag måste också köpa en flaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0