Kantarellis

Som tur kom Johnny hem lite tidigare idag så fick jag ta hans bil till stan och inte behöva köra med min som man inte vet om man kommer fram med eller inte. Gick ett varv på stan, hittade de sista presenterna, så nu behöver man inte tänka på det mera.

Kl.18 samlades arbetsgänget vid Kantarellis för att gå ut och äta med en som slutat på jobbet. Jag tog pepparbiff och det var smaskigt. Men smakar det så kostar det! Ännu har dock inget slagit Amarillos Garlic steak! Snål som jag är så tog jag ingen efterrätt. Eller rättare sagt så var jag inte snål på någon efterrätt. Tycker ju om att ha kvar den salta smaken i munnen. Oftast vill jag inte ha efterrätt.


Fint träd på Kantarellis.

Imorgon börjar den tunga helgen. Jobbar 8-16 fredag och lördag, 11-19 på söndag. Alla tre kvällar ska vi bort, så det blir fullt upp. Misstänker att det inte blir många inlägg här på bloggen, men nåt ska jag väl hinna med. :)

Trackback
RSS 2.0