Inte lika händelserik dag idag

Var på RPV och LadyBody till gymmet. Efter det for jag in till stan och till försäkringsbolaget. Behöver inte betala för bärgningen av bilen för försäkringen täcker det, så det var ju bra. :) Loppiset lockade, så for via där också. Var sedan till Prisma, såg på lampan jag tänkt köpa, men den skulle ändå ha kostat 150€ då fast man skulle få 15% rabatt, så det fick vara. Hoppas den hänger där ännu i höst då jag får börja inreda i huset.


Hittade den här boken på loppis. Bra sommarläsning!


Köpte en fin tunika/klänning på Prisma. Måste ju passa på då man fick lite rabatt.

Nu har jag just bakat en pizza. Börjar nämligen bli hungrig, var en tid sedan jag åt morgonmål och har inte ätit något sedan dess!

Kommentarer
Postat av: malena

Fin tunika!:) Vilken härlig höst du/ni kommer att få, då ni får börja inreda huset som ni hållit på med så länge. Nästan så jag avundas dig lite!:) Vi ska snart sälja vårt hus och till hösten bor vi antagligen i lägenhet. Men den ska ju också inredas...

2011-05-13 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0