En dyr historia

Har hämtat bilen från verkstan. Men har inte betalat ännu. Bilen måste nämligen dit igen nästa måndag. De hade inte alla delar idag. Var styrboxen?? som måste bytas. Ja någonting med styrningen var det i alla fall. Om det inte åtgärdas kan katalysatorn gå sönder och så kan bilen stanna när som helst. Så nu hoppas jag då att bilen inte stannar denna vecka :) Blev ingen billig historia heller. Nästan 2000€!!!! Suck! Skulle ju få en till bil för de pengarna. Blir väl att leva på vatten och bröd resten av året ;) Årsservice hade de hunnit göra idag så slipper den utgiften sen i sommar då, annars skulle jag ha farit först i Juli på service med bilen, men nu blev det så här.

Har hunnit vara hemma en stund nu, men snart är det dags för nattjobb, 16-07!


Här är en bild tagen med min telefon idag då jag var ut och gick till stranden genom skogen i Västervik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0