Ny vecka

Så var det måndag igen då! Men det blir en ganska lugn arbetsvecka. Har 16-07 natt inatt. Sedan ledig tills fredag då jag har 18-09 natt, sen har jag 11-19 på söndag. Så man ska inte klaga. Idag tänkte jag vara lite oekonomisk och köra fram och tillbaka. Tänker nämligen fara på jumppa kl.11, sedan handla lite och sedan hem igen. För att sedan köra till Smedsby tillbaka då jag ska till jobbet till kl.16.

Hoppas att elektrikern kommer ut nån av de närmaste dagarna nu så de får laga färdigt mellantaket före de kommer och börjar dra golvvärmen på vinden. Men man vet ju inte när rörmokarna behagar komma hit, de kommer då de har tid har de sagt...men när denna tid är vet vi inte...

Johnny ska fara efter material till bastulavan idag så nu får de börja spika ihop den. Sedan är det inte mycket kvar då det gäller bastubyggandet. Sedan är det bara för elektrikern att koppla in kaminen och så måste väl nån rörmokare koppla in kranen till fatet vi ska ha i mitten, men sen borde det vara färdigt! :) Ja och så ska man väl olja in alltihopa också...


Snart har snön smält så pass mycket att man kan gå runt huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0