Krockat med en roskis!

Jag lyckas då med allt! Borde tydligen inte ha farit och tankat bilen idag, fast visserligen lyste bensinlampan så det var väl ett måste. For till Abc vid Prisma, där hade de tydligen ändrat om så den automaten jag brukar tanka vid fanns inte längre, så fick köra runt, hamnade på fel sida med bilen så måste backa lite och så sneddade jag för tvärt och krockade med en ROSKIS!! Den var av metall. Skulle dock ha varit skonsammare för bilen om den varit av plast! SUCK!


Färgen är krackelerad och lite skråmor blev det! Suck!

Först var det också gul färg av roskisen utsmetat, men efter att jag torkat med aceton ser det ut så här. Liite bättre.


Syns inte så mycket då man inte ser på nära håll. Måste vaxa stället jag torkat med aceton nu så det inte blir en fläck där. Blev inga bucklor iallafall vad jag kan se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0