Inget gym idag

Blir nog inte att fara till gymmet idag heller. Blir så stressigt. Hade ju tänkt gå in i huset och prata med rörmokarna om tvättmaskinskranen, men de hann fara iväg före jag gick in. Så nu väntar jag på att de ska komma tillbaka. Förhoppningsvis for de bara på lunch, men det är en och en halvtimme sedan nu. Tänkte på samma gång då de var borta passa på och gå på wc, MEN det skulle inte ha gått så bra då de hade flyttat på wc stolen. Enda alternativet skulle ha varit att sätta sig på hålet i golvet, men det gjorde jag inte :) Såg att de börjat koppla bubbelbadet, så nu är det inte länge tills jag får BADA! :)

Köpte lite nya blommor igår, får hoppas dessa håller lite längre.

Tulpaner


Borde fundera på vad jag ska laga för mat nu innan jobbet, blir nog inte något invecklat. Bra, nu kom gubbarna. Ska gå in och prata lite med dem nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0