En sak jag stör mig på...

Visserligen frågade rörgubbarna om stanklåset (eller vad det nu heter) skulle komma brevid tvättmaskinskran, MEN hur skulle jag ha kunnat veta vad det är och hur det ser ut, så svarade bara ja. Just nu ångrar jag att jag sa så...


Jättefint alltså...ELLER SÅ INTE!!



Tvättmaskinskranen stör jag mig inte på, den passar bra där. Men den vita fula tratten irriterar mig! Vi trodde ju nog att tvättmaskinen bara skulle kopplas direkt med nån slang till wc-byttan. Johnny funderade först om stanklåset skulle kunna komma bakom tvättmaskinen, men det går inte då tvättmaskinen är 60cm och skåpet som den ska stå i också är 60cm. Vet inte hur det börjar se ut då man dessutom kopplar in tvättmaskinen och torktumlaren till stanklåset. Jag vill inte ha några extra rör/slangar synliga. Då ska de isåfall vara samma färg som röret som går till tvättmaskinskranen.

Är detta snyggt eller vad tycker ni? Är det något jag kan leva med och glömmer bort efter en tid? Just nu stör det mig så enormt mycket då ingenting kan bli som man tänkt sig! Känns som om man borde förstå allt. Kunde inte rörgubbarna har visat att så här börjar det se ut då vi lägger dit stanklåset, vill ni ha det så här? Eller fanns det inget annat alternativ? Sist och slutligen skulle jag ju ha velat haft en skild golvsil till tvättmaskinen, inte att den skulle behöva kopplas till wc-byttan...men det är ju som det är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0