Borttappad list

Gjorde något som jag tänkt göra länge, limmade fast några lister på ett skåp. De lossnade för några år sedan, men aldrig har jag tagit mig tid att limma fast dem. Idag blev det äntligen gjort!



Skåpet gjorde jag för säkert för 6-7 år sedan, minns ej när. Nu då jag tog fotot upptäckte jag att det fattas ju ytterligare en list, ner till höger. Var är den då? Inte inne i skåpet där de andra var. Suck! Den kan ju vara precis var som helst, speciellt med tanke på att vi nyligen flyttat och de lossnade före flytten. Blir väl till att göra en ny list...nångång...:) Dessutom tänker jag måla skåpet vitt!

Jag kan ej få för många små skåp, får se hur många jag samlar på mig. Nu för tillfället har jag tre, här är de två andra.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0