ABC och bilstereo

Då var man hemma efter en dag på ABC då. Tyckte dagen gick snabbt fastän förmiddagen gick lite trögt framåt. Var dålig luft och varmt i rummet vi satt i, men då vi vädrat flera gånger blev det lite bättre. Får se nu om jag får lära mig att börja skriva arbetslistor. Har ju nog prövat på det förr då jag var på praktik och tyckte det var roligt. Tycker ju om "pappersarbete" fastän detta nog ska ske på dator, men först måste jag nog träna lite att skriva dem för hand. Minns nog inte riktigt alla regler, men man lär väl sig.

Det lyckades inte att lägga in Johnnys gamla bilstereo i min bil idag heller. Igår for säkringen till displayen i bilen då han försökte koppla lite. Ser nu ut som om det är något fel på själva stereon. Så jag får väl vara utan stereo i bilen ett tag till då. Vill nog ha mp3 spelare, sätter INTE in orginal stereon igen (den får jag ju ändå inte på om jag inte far till nån verkstad och slår in nån kod).


Orginal stereon. Nej nej, det ska nog vara mp3 så man slipper bränna nya skivor hela tiden. Dessutom rymms det betydligt fler låtar på en mp3 skiva än på en vanlig cd.

Ska tjata lite på att Johnny lägger in min bas i bilen också. Så jag får känna mig som 18 pånytt! :) Ska det vara bra ljud i bilen så SKA det vara. Hoppas nu den fungerar och att den inte blev vattenskadad då jag hade den i gamla bilen. Min förstärkare var ju helt rostig så den var ju bara att slänga, men som tur har ju Johnny en förstärkare som bara ligger och skräpar. Vad skulle inte vara bättre än att jag skulle använda den då?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0