Värmebölja

Var till Stenhaga med Mia. Hon hittade lite kläder. Jag hittade också. Köpte ett par jeansshorts som jag ångrade att jag inte köpte igår. :) Sen åt vi god sallad vid Waynes Coffee också.

Nu har jag suttit och gått igenom foton från 2009 och framåt. Tänkte jag skulle skicka in och framkallas så jag får lägga in i album. Vill nog ha foton i album också och inte bara på datorn. Det är så roligt att sitta och bläddra i gamla fotoalbum! Det tar dock en stund att gå igenom alla tusentals foton. Kan ju inte famkalla alla! Jag har fram till sista augusti 09 i album, sedan framåt har jag alla på datorn. Har gått igenom hela 2009 nu och ska börja med 2010, tar ganska så många timmar så tror jag ska ta en paus nu och gå ut och njuter av vädret. Har nog varit varmt idag också. Visade 30 grader hela vägen till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0