Skön kväll på Lillö

Oj vad skönt väder det var på Lillö! Vattnet var nästan spegelblankt och solen lyste från en klarblå himmel. I luften var det 26 grader men i vattnet endast 15.


Såg en sån här liten hare efter Lillövägen. Så gullig! :)



Åt en god potatissallad samt grillad korv ute på altanen. Sen for vi ut och fiskade in i viken. Hann bara kasta nån gång och så nappade det. Dock gick linan av så fisken for iväg med mitt bästa drag! Nu byter jag nog ut linan eller köper ett nytt kastspö för nu har jag blivit av med 3 drag hittills i sommar! Fick ro iland och hämta Johnnys kastspö så jag kunde fortsätta fiska. Sedan nappade det några gånger, men fick inte upp nån fisk. Kanske lika så bra det så slapp man rensa! :)


Sista fotot på draget! Snyft!





Sedan blev ett dopp i det ganska kalla vattnet. Pappa hade eldat bastu, men det var så varmt där så det fick bli en snabb avtvättning för mej.

Måste väl snart gå och sova. Ska upp till jobbet till 7 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0