Planeringen inför semesterresan 2011 startad

Har suttit och planerat inför vår semesterresa i sommar. Det tar sin tid att planera, men det är sånt jag tycker om. Risken är bara att jag planerar in för mycket så det blir stressigt. Men då det finns så mycket jag vill se i Sverige! Borde vara borta i flera veckor för att hinna med allt, men ska försöka hinna med allt på 1 vecka. Visserligen är det ju lite mera en 1 månad kvar tills vi ska fara, men måste börja boka plats på båten om man ska slippa över till Stockholm. Blir nog troligtvis Vikingline för det skulle bli 100€ dyrare med Silja för precis samma sak.

Måste väl avbryta min planering nu om jag ska hinna via gymmet före jobbet. Blir nattjobb 16-07.


Whiskas tycker det är skönt väder idag då det varken regnar eller är för hett ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0