Far till Lillö :)

Slutade 7 imorse. Gick och sova direkt jag kom hem för jag var så trött. Sov 2,5 timme så nu borde jag vara lite piggare!

Ska fara till Lillö med mamma och pappa idag. Har velat fara och fiska nu i flera veckors tid, men har inget kastspö här hemma, det finns på Lillö. Så ringde och fågade om de ville fara till Lillö idag, så nu kommer de efter mig snart. Annars skulle jag nog ha farit själv om ingen skulle ha haft tid. Johnny ville inte komma med så han får göra vad han vill idag. Jussi skulle inte heller komma hit.

Får hoppas det är fint väder nån dag ibörjan på nästa vecka så man kan fara till Lillö och vara där en hel dag och njuta av sommaren! Nu skulle jag också vilja ha ut båten, men får väl ha tålamod och vänta tills den dagen kommer då Johnny har tid att lägga ut den. Måste få ut båten till Lillö före vi kan lägga ut båten i älven eftersom den ena båten står på båtkärran och vi behöver ju båtkärran då vi ska lägga ut den andra båten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0