En solig tisdag där hemma

Här har det inte hänt så stora saker idag. Har klippt gräs och rensat ogräs. Passade såklart på att sola på samma gång! :) Får se nu om man har sjukt i nacken eller nån annanstans imorgon efter allt ogräsrensande. Tycker egentligen om att rensa ogräs, bara man inte skulle behöva sitta så obekvämt. Rensade bort lite från gruset här på gården. Tror dock inte att jag kan få hela gården ogräsfri, då skulle jag behöva sitta dag och natt i flera veckors tid och rensa, och det tror jag nog att jag skippar!

Kararna håller som bäst på och lägger upp hängrännorna på uthuset, alltså inget har hänt med själva huset på en tid. Just nu väntar vi på skorstensläggaren och elektrikern. Sen såsmåningom (känns som en evighet ) kan vi börja lägga skivor på väggarna på vinden samt panel i taket. Väntar tills den dagen då det är färdigt för då kan vi beställa vår trappa och slippa använda stege hela tiden.

Just nu tror jag nog att lite bastubad skulle sitta bra. Har nämligen ganska så SVARTA fötter!


Whiskas satt och såg på då jag klippte gräset. Här ser hon dock lite arg ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0