En solig onsdags kväll

Fastän jag var ganska trött då jag kom från jobbet så gick jag ut och trimmade resten av gräset på gården. Nu får det regna hur mycket det vill imorgon!






Huset ser nog fint ut nu då alla brädor samt hängrännor kommit upp.





Nu är det tv dags. Där ute håller kararna på och jobbar ännu, men jag hade gjort mitt för idag och gick in. Eller det är nog så att då klockan är 21 så då slutar min "arbetsdag" här hemma. Oftast brukar det ju komma nåt på tv den tiden, men just nu tycker jag de bara visar skräp på tv. Blir väl att se på webbtv då. Måste se på tv några timmar innan jag går och sova, en bok duger inte! (jo jag vet att jag är tv beroende, men det har jag alltid varit) :)

Blir sovmorgon imorgon då jag ska först till kl.16 till jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0