Vått i bilen

Tog länge innan jag kom mig hem idag. Jobbade till 9. Sen for jag via en bilverkstad för det är plaskvått på golvet framme i bilen. Har varit det en gång förr också, för 2 år sedan. Om jag inte minns helt fel så är det kondensvatten från AC som rinner in i bilen istället för ut. Men helt säker är jag inte. Fick tid först på torsdag till verkstan så får se då.

Sen blev det en sväng via gymmet. Var nån vecka sedan sist igen. Får se hur sjuk jag är överallt imorgon nu då :). Var sedan och handlade lite.

Nu är jag såååå hungrig så nu blir det ris och broilerstrimlor!



Hittade såna här blommor på vår "äng" bakom huset. Vet nån vad dessa heter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0