Väntar på semestern

Då var man hemma igen efter att ha jobbat natt. Känns nog som om jag borde sova nån timme till, men hinner nog inte. 5 timmars sömn får räcka för den här natten. Är ju ledig till måndag kl.18 nu så ska bli skönt!

Sitter och planerar resan lite, tror vi ska fara först till Skåne och sen till Göteborg och inte tvärtom som jag först tänkt, men får se. Skulle vilja besöka antikhallarna i Göteborg då jag nu en gång far dit och om vi far först dit som planerat så har de inte öppet. De har endast öppet vardagar. Väntar så på att få komma iväg, hoppas två veckor går snabbt så jag får semester nångång!

Antikhallarna
"Antikhallarna är Skandinaviens största permanenta antik- och samlarmarknad. Här finns 30 butiker i två våningar med 10.000-tals antikviteter och samlarobjekt som möbler, porslin, mynt, konst och mycket mer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0