Auktion i Petsmo

Blev en långvarig auktion ikväll, 5 ½ timme tog det. Då hade de inte ens sålt alla saker då klockan var 20.30, det lämnade nog en del kvar fast auktionen avslutades. Visserligen regnade det från och till, men det störde inte oss, hade ju regnkläder. Varje gång irriteras man över de som har paraplyn och envisas med att stå längst fram, den här gången fick vi dock inga paraplyn i ögonen.



Katten var dock inte till salu :)

Köpte nog lite saker, Johnny också.

Johnny fyndade en jordfräs för 70€, dock är den min ännu för det var jag som betalade den :)


Fyndlåda 1 för 6€. Johnny skulle ha tomteglasen. Dessutom har vi samma sorts glögg-glas (de med änglar på) från förr.


Fyndlåda 2 för 5€. Här var det också tomteglasen vi skulle ha.


Gardiner för 5€. Trodde den vita var ett sängöverkast, tyvärr var det flera hål i den. Men ska nog bli flera dukar av den.


Köpet som jag är mest nöjd med är nog sykorgen för 10€.

Efter auktionen var vi vrålhungriga så då blev det god mat på Tesses kafé. Nu blir det snart ett välbehövt bastubad för att värma upp mina frusna fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0