Stadsbesök och ny klänning

Var till stan på lite ärenden idag. Fick beställt en till sked åt William, ger ju en varje år då han fyller eftersom vi är faddrar åt honom. Trodde ju att jag skulle få vänta nån timme på graveringen, men nej, får hämta den först nästa onsdag. Borde väl ha sagt att jag måste ha den idag eller så skulle jag ha gått till en annan butik, men gjort är gjort. Känns dock lite onödigt att köra till stan bara för att hämta en sked.

Var till Anttila och frågade om kameran också. Där kunde de inte göra något. På garantin gick det inte iallafall. Suck! Gick vidare till en fotobutik, där sa de att jag kunde skicka kameran på service, men bara att skicka dit den kostade 80€ sen skulle de först ge ett kostnadsförslag på vad det kostar att reparera luckan som är sönder. Alltså det var inget alternativ att skicka iväg den på service. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, är bara så IRRITERAD då jag ska lyckas laga sönder alla saker hela tiden!!!! Blir väl nog att köpa en ny kamera...

Hittade en kort klänning på Anttila också...Är lite 90-tals känsla över den, men jag tyckte den passade så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0