På bättre humör! :)

Vad glad jag blev! :) Johnny har fixat kameran så det går att fota med den! :) Kan dock inte ta ur minneskortet hela tiden som jag brukar göra. Han har satt nån plast bit och tyngt ner den i hålet där det fattades en bit, nu fungerar kameran som den ska! :) Behöver alltså inte fara och köpa nån ny idag då. Oj vad skönt, så slapp man den stressen då. Hoppas nu bara att biten hålls där nu då. Får se då om jag ska fara till Anttila nån dag sen efter resan och kräva att de tar in kameran på service då en annan butik hade sagt att ett sånt där fel nog borde gå på garantin.

Nu blev mitt humör mycket bättre :)

Ska med Molly till veterinären i Vörå! kl.11. Den vanliga veterinären satt tydligen nu i Vörå, men ingen skillnad vart vi far, bara nån ser på såret. Såg inte så hemskt farligt ut nu, men svullet är det. Bra att kolla upp så det inte är nåt skräp där inne i såret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0