Onsdag kväll

Har varit på mat till Gunvi o Jussi ikväll också. De hade Sveriges frömand så vi var också till oss och visade hur vi bor.


Var ner till älven bakom banken en sväng. Alltid så fint där.

Molly hade uppvisning då vi hade husvisning. Hon tyckte hon skulle jaga fåglar högt uppe i ett träd.




Är jobb dag imorgon, eller rättare sagt en jobbig dag. Har så mycket tider att passa. Börjar jobba 7, sen ska jag på utfärd med några klienter på dagen, tänker fara till oss på kaffe, dock med taxi. Men före vi far till oss måste jag fara med bilen till verkstan, har tid kl.13. Vet ju inte hur länge det tar att fixa läckan i bilen så det är ett problem. Tänker ta ut lite övertid så får se om jag kan lämna hemma då klienterna far tillbaka med taxi. Är nog enklast så då jag inte vet om jag har nån bil att fara hem från jobbet med. Dessutom vill jag vara på auktion kl.15 i Petsmo. Inte är det lätt då man planerar in mycket på en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0