Börjat packa

Idag har packandet inför semesterresan börjat. Är så mycket man ska komma ihåg att ta med då man ska tälta. Bokningsbekräftelsen för båtresan har jag printat ut och lagt i väskan så det är alltid en början. Imorgon måste vi hinna packa resten och söka upp saker som vi inte använt på 1 år.

Har varit med ett lass med skräp till Stormossen också, har på ett till lass nu som också ska dit. Tycker det tar aldrig slut, finns skräp överallt!

Ska fara till Gigantti med min gamla gamla kamera och se vad de säger om den, borde vara 2 års garanti, men garantin gick ut för två veckor sedan...Betalar jag 20€ borde jag få en ny, men då garantin just har gått ut så vet man inte...Men annars så köper jag en ny kamera för jag står inte ut längre då jag endast kan fota med telefonen!


Lite fynd från vedalidret, men de fick nog fara till Stormossen.

Blir att jobba natt 16-07, har endast inatt och nästa natt kvar, sen semester!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0