Utvilad

Har 2 lediga dar nu :) Denna dag går väl nog i byggandets tecken gissar jag. Jussi kom nu hit innan jag ens hade stigit upp, med då steg jag inte upp före 10.30 heller. Sov otroliga 10 timmar inatt utan att vakna en endaste gång! Måste nog ha varit trött, somnade t.o.m på soffan direkt jag kom hem igår, såg med ett öga på Fångarna på fortet, men vet inte hur det slutade.

Nu borde man ju vara pigg då, men har sjukt i nacken o axlarna. Måste köpa en ny dyna! En annan sak som vi måste göra veckan som kommer är att fara och vaccinera kissona då de har kattsnuva i granngården. Visserligen är de nog redan vaccinerade, men det ska förnyas efter 2 år och den tiden börjar ha gått nu så bästa att fara och förnya vaccinationen.

Nej, nu måste jag nog klä på mig, kan inte gå omkring i mina röda grisbyxor hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0