Snö

Hade en trevlig kväll igår fastän alla inte mådde så bra, men än så länge är vi friska iaf :)

Idag är det väl mest byggande som står på schemat...vet inte vad jag ska göra. Tvätta borde jag göra,vet inte vem som fyller tvättkorgen! ;)

Kom nog en del snö igår, tur att vi har traktor så ingen av oss behövde gå med snöskottan och skotta hela vägen. Det är ju bara det att traktorn skulle behöva en ny akku, varenda gång man ska startar den så måste man starta bilen också så traktorn ska få nån ström.

Fast nu tror jag nog jag ska gå ut och se om jag hittar nån snö att skotta. Jag tycker ju om att skotta snö (men inte hela vägen), men alltid är det nån traktor som hinner före!


Ska också gå och gräva fram mina islyktor, de e väl igensnöade pånytt för inga ljus lyste nu på morgonen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0