"Råddhörnan"

Har piggnat till lite nu, men bara lite. Fick ett ryck och plockade upp lite här inne. Dammsugaren skulle säkert behöva svepa fram över golvet en sväng, men får se hur det blir med den saken idag. Jag lider inte av lite skit i hörnen, och han jag bor med lider absolut inte alls av det! :)


Var ska alla saker få plats? Älgen borde få komma upp på taket, men det blir nog i ett senare skede. Påsen med Johnnys julklappar tynger jag väl bara in i nån låda. Den äckliga plastblomman ska också bortgömmas.

Har länge irriterat mig på "råddhörnan" vid bokhyllan. Där har vi länge bara staplat upp saker. Johnny har ännu sina julklappar i en ikeakasse, förhoppningsvis har han plockat ur den till nästa jul ;) Nu blir det alltså att reda upp lite i hörnet och lägga in lite saker i bokhyllan. Får se om jag får "intyngd" alla otympliga saker i nån låda så de inte syns. Får väl sedan höra att jag varit och "råddat" igen...


Då man håller på och reder upp lite hittar man ofta nåt annat att fördriva tiden med, som dessa tidningar!

Trackback
RSS 2.0