Motionerat färdigt för idag

Ho ho! Nu ska jag inte göra så mycket mera idag, eller iallafall inte på ett par timmar. Slutade jobbet 8.45 imorse. For direkt till gymmet, var i salen i 1,5 timme. Kändes otroligt nog inte så mycket i benen från igår då jag var på Zumba toning samt BodyStep.

Då jag kom hem var det bara att ta fram snöskottan o skotta snö. Som tur var hade Jussi varit och plogat gården imorse, så jag behövde bara skotta framför alla dörrar samt lite till. Får se om man måste gå ut o skotta mera sedan ikväll då det fortfarande snöar.

Nu har jag ätit. Ska slänga upp benen i soffan nu och spela lite Sims, det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0