Möglig och rutten vägg

Min uppgift idag har varit att borsta/skrapa bort mögel från ena stockväggen där inne. Samt att smeta på mögelskyddsmedel. Trevligt jobb? Nej! För det första måste jag balansera på golvvasarna då vi ännu inte har nåt golv där uppe, sedan dammade det som bara vad (hade nog andningsskydd på), dessutom stank det så klor av medlet så man fick huvudvärk! Men nu borde möglet vara borta för alltid (får man hoppas).





Min kära stockvägg som jag skulle lämna framme måste tyvärr skivas fast då den var så dålig. Ruttet på varenda stock nästan, på flera ställen föll flera bitar bort och resten inuti var bara damm och smulades sönder till ingenting.






Ska nog lämna fram nån annan stockvägg, men denna såg så fin ut FÖRE man började röra vid den! Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0