Måndag

Blää, mår inte sådär jätte bra, inbillar mej att jag blivit smittad av spysjuka, men det är bara att vänta och se och hoppas man har fel! Tur att man inte hade natt tills idag på jobbet iaf :)

Jobbade 7-14.27 idag, 7 turorna går som tur oftast snabbt och det gjorde den även idag :) Var sedan o handlade och nu är man hemma. Tänker laga pizza, får se vad det blir till då mjölet räckte just o just, skulle egentligen ha behövt lite till, men då det var loppu slut så var det så. Blev en kletig massa, ska snart försöka få degen utbredd på bakplåtspappret, känner på mig att det inte kommer att gå så bra då jag skulle ha behövt mera mjöl...

Hade tänkt fara till gymmet, men nu blev det inte så då jag inte mår bra idag. Har också varit yr hela dagen, bäst att bara ta det lugnt ikväll. Ska först till natten imorgon.

Fick en trevlig tandläkarräkning på posten idag, nå så farligt var det väl inte, mycket värre skulle det ha varit om jag gått privat. Men jag tycker det är många stora räkningar som ska betalas just nu i årsskiftet, som om folk skulle ha mera pengar då fast det oftast är tvärtom! Dessutom var förfallodagen på räkningen 31.12.10! Och den kom IDAG! De hade skrivit den 15.12, tydligen lång väg från Smedsby till Voitby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0