Fågel inne i huset

Just då jag var inne i huset på wc så hörde jag konstiga ljud på vinden. Spöken? Nej, det var en fågel som flög omkring där upp på vinden och inte slapp ut. Den stora fråga är ju, hur slapp den in? Huset borde ju vara såpass tätt nu så att inga fåglar kan komma in som de gjorde förr, nån skorsten har vi inte. Möjligen skulle den väl kunna ha kommit in genom nåt av ventilationshålen som går upp genom taket...men de såg nog ut att vara täta de också...

Det tog en stund innan jag fick ut den, fick öppna upp flera fönster innan den förstod att fönstret var uppe.

Nu har jag ätit en smaskig bit av pizzan som lämnade igår. Tänkte nu fara en sväng via loppis o sen till gymmet innan jag ska jobba 16-07 inatt...MEN sen är jag LEDIG enda fram till kommande måndag kl.16 då man ska till natten igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0