Det blir en lång dag

Ja, det blir nog en lång dag idag. Först tänkte jag vara effektiv och fara på zumba kl.11, så jag får duschat o lagat håret ordentligt. Sen måste jag hinna äta nåt (vet ej när o var ännu). Kl.13.30 ska jag på begravning (jobbrelaterat), så det tar ju säkert några timmar. Börjar jobbet kl.16, men har ingen panik dit, men det blir ju i alla fall att fara direkt dit efter begravningen. Känns nog som om jag skulle jobba hela dagen fast man börjar först kl.16.

Nu borde jag se vad jag ska ta på mej, samt komma ihåg att ta med mej nattsakerna till jobbet redan nu då jag far, hinner ju inte hem mera idag innan jobbet.


Så här fint väder är det idag...


...men KALLT! Bilmätaren visar säkert ännu kallare! Vad ska man nu klä på sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0