Tisdag

Idag skulle rörgubben komma och tina upp rören kl.9, men han kommer nångång på eftermiddagen istället. Men där for den sovmorgonen iallafall. Fast gick och sova redan 22.30 igår så fick väl nog sovit ganska länge ändå. Är lite nervös hur det ska gå inatt då jag jobbar natt första gången med den nya klienten i huset. Men nog ska det väl gå bra.

Nångång mitt på dagen kommer de också från Puustelli och börjar lägga upp köket. Hoppas de vet vad de ska göra för jag kan inte börja förklara en massa på finska. 

Tänker fara till gymmet före jobbet, men vet inte när jag ska kunna fara då jag inte vet exakt när alla arbetsgubbar kommer...Blir väl att sitta och vänta några timmar nu då innan man kan fara nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0