Tröttsam dag

Har jobbat 7-14.15 idag. Vi hade också personalmöte, vilket var intressant. Fick veta mera om den nya klienten. Får se nu om jag ska vara egenvårdare eller inte, har inte bestämt mig ännu.

Efter jobbet blev det ett gym besök. Skönt att få tvätta mitt smutsiga hår. Väntar så tills man kan duscha här hemma! Är så besvärligt att tvätta håret i en diskho full med disk. Iallafall kl.6 på morgonen då man inte hinner diska före heller.

Känner att man har tagit in så mycket ny info idag så man är helt slut. Irriterad för minsta lilla är man också, vet ej varför, men det har nog varit för mycket nytt idag. Blir en lugn kväll. Oftast då jag har haft morgontur och dessutom orkat vara till gymmet efteråt så är jag så trött så jag inte orkar göra NÅGONTING alls resten av kvällen. Jussi skulle inte heller komma hit ikväll så får se om Johnny tänker göra nåt inne i huset ikväll eller inte. Jag tycker ju nog att han behöver en ledig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0