Städdag

Nu är man utvilad, hoppas man orkar jobba 2 nätter nu då :) Men på fredag morgon kl.8 så blir jag ledig 10 dar framöver! :) Som jag har väntat!

Tror det får bli en städdag idag. Diska och dammsuga bör jag göra. Allt damm tycker jag kunde försvinna av sig själv. Ja roskis måste ut också, är 2 fulla påsar här inne nu. Det är ju oftast min eller alltid min uppgift att föra ut roskis, men då latheten tar en hela tiden och det blir så lång väg ut till stora vägen. Men idag ska påsarna ut!

Kändes inte så trevligt att springa över gården i nattlinne och jacka idag, blåste in under nattlinnet :/ Termometaren visade -9,5 grader, men det blåser hårt.

Idag har mamma varit och opererat sin hand, så hoppas allt har gått bra! Men det blir säkert lite knepigt att inte kunna använda höger hand en tid framöver.

Nej nu måste jag nog ta tag i städandet samt klä på mig om jag ska få nåt gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0