Solig lördag

Idag tycker jag det skulle ha vait en bra dag att fara till Jannes Saloon över isen, men fick ingen med mej så det blev inget :/ Far inte själv. Men inom denna månad SKA jag fara dit om det bara är möjligt för jag har inte varit ut på isen ens 1 gång detta år och det är ovanligt. Tycker så om att vara på isen. Vet inte om jag skulle våga mig ut på älven här, men det är inte så lätt att komma sig över dit heller då det inte gå några skoterspår. Snön ställer ju också till det. Inte så trevligt att försöka ta sig ut på isen då vi har så mycket snö.

Kanske man borde börja med att klä på sig. Sedan får man se vad denna dag har att erbjuda. Borde ta vara på solskenet, men då det inte finns så mycket annat att göra där ute än att gå ut o gå (samma tråkiga väg som vanligt). Var bättre i Smedsby där man kunde välja mellan flera olika vägar att gå. Här är valet: gå mot voitby, gå mot vallvik eller gå in i skogen.

Nu ska jag sluta vara pessimistisk och börja göra nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0