SEMESTER! :)

Nu har man semester då 10 dagar framöver! Ska bli sååå SKÖNT! Väntar tills nästa helg då vi far till Tammerfors, får hoppas vi hålls friska tills dess. Vi tog ju det dyrare alternativet då vi bokade hotellrum så att man ska kunna avboka ifall man blir sjuk. Men det har vi ju inte tänkt bli!

Får se nu om jag ska fara till gymmet eller inte idag. Värker i mina båda knän :/ Har väl överansträngt mig på löpmattan. Ska smörja med kylbalsam och se om det blir bättre, men känns nog inte bättre idag än vad det gjorde igår. Har man inte sjukt på ett ställe så har man sjukt på ett annat. Men nog om sjukdomar nu!

Tror jag ska fara en sväng till stan idag, kanske via loppis också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0