S-bonus

Vi har aldrig gått in på vårt konto för s-bonus, men idag gjorde jag det. Var tydligen i oktober 08 som vi öppnade vårt konto, men man kunde bara se bakåt till mars 09 och se vad vi fått i bonus. Kanske de inte hade bonussystemet på nätet före det? I varje fall så har vi sedan mars 09 fått in något på 600€, så det tycker jag är ganska bra! Pengar som man inte använder till vardag utan bra att ha sedan om man skulle behöva dem, dessutom stiger ju summan desto mera man handlar på s-butiker, så det är ju bra.

Försöker koncentrera mina mat inköp till Prisma, S-market och Sale, men far nog nångång till Citymarket, Piffi och Minimani. Just nu blir det mest S-market i Karperökorsningen, för det går snabbast och är alltid på vägen hem, det är ju ändå billigare än Sale i Kvevlax och har större utbud.

Sitter nu och funderar över om jag ska boka hotell på ett ställe där man får s-bonus eller inte. Får se vad som lönar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0