Ingen lydig kisse

Molly gick in i huset imorse, vägrade att komma ut 10 tiden, så då fick hon lämna inne hela dagen. Vägrade att komma ut 16 tiden. Då gömde hon sig direkt hon såg mig och kröp under golvet så jag inte skulle kunna ta fast henne. Hon betedde sig precis som om hon gjort nåt dumt. Får se nu då om hon gjort sina behov nånstans. Visserligen så kan hon ju ha hållit sig hela dagen. Fick ut henne nu för en stund sedan, 17.30 tiden.





Hon spatserade på brädorna uppe i taket. Jag var rädd hon skulle falla ner så försökte ha henne att hoppa ner i en stol, men hon vägrade. Whiskas satt ovanför Molly och krafsade i springorna som Molly tittade upp genom :)

Nu får hon inte komma in i huset mera idag, för jag vill inte leka kurragömma hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0