Hemma ännu :/

Här sitter man i soffan med ytterkläderna på ännu. BILEN STARTAR INTE!!! Skulle kunna kasta nåt hårt på den, men till vilken nytta. Är så arg på bilen just nu, ja på kylan också! Har haft i en akkuladdare nu och motorvärmaren är på, så ska gå och testa snart igen om den startar, har testat redan flera gånger, men inte lyckats starta den. Jag som var så inställd på att fara på jumppa kl.11, blir SUR och ARG då det inte blir som jag vill! :/

Oberoende så SKA jag till stan idag. Ska också till gymmet, men då blir det nog att köra 2 gånger till stan idag då jag inte kunde fara på 11ans jumppa, nästa jumppa jag vill fara på är först på kvällen. Nå får se hur det blir, ingen bra start på dagen iallafall.


Skit bil! Eller vi skyller på den nya bensinen som gör bilen mer svårstartad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0