Börjar närma sig...

Snart far vi iväg till Tammerfors! Ska bli så skönt att komma bort från allt byggande en helg. Nu gäller det bara att leta reda på adresser till alla loppis vi ska besöka, ja nån antikbutik vill jag också till. Får se om vi vågar besöka Vaarin Varasto som vi var till sist vi var till Tammerfors. Där råkade jag nämligen tappa en skål i golvet så den gick sönder. Oj oj! Men jag behövde inte betala nåt för den (som tur var det inte jätte dyr) då jag köpte nåt annat därifrån. Det är nog en butik för dej mamma!


Oj oj oj, de har dessa på Vaarin Varasto, men står ej vad de kostar. Måste ha! (men ej till vilket pris som helst). Har nästan aldrig sett kaffekoppar till salu av den här serien.

Ska surfa vidare nu och spara alla adresser så det bara är att skriva in rätt adress på navigatorn sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0