Grått väder och biljetter

Usch vad trist väder det är där ute idag, grått grått. Tycker nog det helst kunde vara någon minusgrad så inte all snö smälter bort.



Vet inte vad jag ska göra idag, men ska ju till jobbet till kl.16, känns onödigt att fara någontstans innan det.  Funderade först om jag skulle fara till gymmet idag (som jag inte varit till på flera veckor), men orkar inte.

Ser dock framemot att få höra på lucia som kommer och besöker boendet ikväll :).

Såg att jag tydligen fått post igår, det var biljetterna till Nightwish! :) Bäst att lägga dem på kylskåpet så man vet var man har dem sen i mars.


Kommentarer
Postat av: A.

Whoa!!! Härligt, det blir säkert super!! :) med Nightwish :P

2011-12-17 @ 15:30:11
Postat av: Caroline

Jo säkert! :)

2011-12-17 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0