Inte roligt med tandsten

Usch vad jag har sjukt i tandköttet nu efter att jag varit till tandhygienisten och tagit bort tandsten. Mycket tandsten dessutom. Blodet bara sprutade, nästan i alla fall :) Dock kan tandköttet blöda i flera veckor framöver. Inflammation i tandköttet har jag också, inte så trevligt, men det går väl över av sig själv. Testade att äta och dricka nu så det gick nog :).

For sen och handlade lite julklappar med mamma o pappa. Skönt att ha köpt några julklappar till.

Får väl börja förbereda mig inför kvällens julfest snart, vet inte ännu hurudan frisyr jag ska laga, blir väl det samma vanliga. Kläderna är färdigt bestämda så det är ju huvudsaken :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0