10 år! :)

Gäsp! Usch vad jag är trött idag, blev inte många timmars sömn på jobbet, kunde bara inte sova. Ska dessutom till 7 imorgon så borde nog kanske sova lite nu.

Ska kanske fara på lite mellandagsrea idag. Inte för att jag behver någonting speciellt, eller egentligen behöver jag väl nog både skor och jacka, men man vet ju inte vad man kan göra för fynd.

Idag är det ju också en speciell dag, nämligen 10 år sedan vi blev tillsammans och 6 år sedan vi förlovade oss, oj vad tiden går snabbt! Blir att fira traditionsenligt med mat och Tropiclandia ikväll. :)

Uppdatering: Blir tydligen mat och simning redan mitt på dan. Men lika så bra det, är redan hungrig! :) Måste skynda mig till stan nu då om jag ska hinna på nån rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0