Ingen motivation

Usch,känner mig förkyld. Vill inte bli sjuk! :( Hoppas det bara är nåt övergående. Har mycket jag skulle behöva göra idag, men känner mig trött. Har varit ut och plockat bort stenar från gården så vi kan så lite nytt gräs där traktorn och grävmaskinen kört sönder gräsmattan.

Borde diska och städa men har ingen motivation, nån frivillig som vill komma hit och hjälpa till?? :) Bara jag kommer mig upp ur soffan kanske jag tar och sveper ett snabbt varv med dammsugaren över golvet. Det är ju tur att man inte är pedantisk av sig, så lite damm och grus i hörnen skadar väl ingen.


En liten liten medicinflaska som jag hittade för nån dag sedan i slaskhopen. Står 10 under den så det betyder väl 10ml?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0